من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

چه خوش است
راز گفتن
به حریف نکته سنجی

که سخن
نگفته باشی
به سخن رسیده باشد...

مگر می شود چشم برداشت از اینهمه زیبایی مطلق ؟!

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ


انگار خدا
تمام زیبایی ها را
لا به لای موهایت 
سنجاق کرده است!

دست به موهایت
که می برم...
تک تک زیبایی های دنیا
همه را...
یک به یک لمس می کنم
رؤیا بافی ،
مفهومی جز بافتن موهایت
نیست...

وقتی موهایت را
روی شانه هایت می ریزی
تمام زیبایی ها به یکباره
پخش می شود ،
در فضای اتاق...

مگر می شود
چشم برداشت از اینهمه
زیبایی مطلق ؟
مگر می شود
دلِ عاشق دیوانه نشود
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۷
rooholla jafary

نظرات  (۱)

لایک
پاسخ:
لایک به وجودت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی