من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

چه خوش است
راز گفتن
به حریف نکته سنجی

که سخن
نگفته باشی
به سخن رسیده باشد...

چه لذتی داشت این با هم … !

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ب.ظ

به چشمهایم زل زد و گفت : با هم درستش می کنیم …

و من تازه فهمیدم : تنهایی چه وسعت نامحدودی دارد!

با هم … ! چه لذتی داشت این با هم … ! 

حتی اگر با هم هیچ چیزی هم درست نمی شد … 


زنی ناتمام، لیلیان هلمن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۵
rooholla jafary

نظرات  (۱)

++++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی