من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

چه خوش است
راز گفتن
به حریف نکته سنجی

که سخن
نگفته باشی
به سخن رسیده باشد...

باز هم تجربه کن ....

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ب.ظ


باز هم تجربه کن ...


یک بار کافی نیست !


چه زجر آوراست پیشینه های فکری قدیمی ....

تجربه های غلط ...

 اعتقادات بیرحمانه ای که مصادره به مطلوب میکنیم ....

و سالهای سال آنهارا در بقچه ی تیره ی فکریمان حمل میکنیم ....




کودک  بودم که در یک میهمانی شبانه برای اولین بار با پدیده ای سرخ رنگ به نام "خرمالو" آشنا شدم . 

میزبان با لبخندی ملیح خرمالو تعارف کرد و من هم بدون درنگ نامبرده را شکافته و چشیدم .

 خرمالوی تعارفی خیلی گس بود و تا چند ساعت احساس می کردم گونه هایم در حال تجزیه شدن هستند!

از آن روز به بعد در نظر من هر کس که خرمالو می خورد فردی " مازوخیسمی " و هر کس که خرمالو تعارف می کرد شخصی " سادیسمی " قلمداد می شد !

 در نهایت تجربه تلخ اولین کام از خرمالو باعث شد که من چند دهه 

 این گردالوی سرخ رنگ را به صورت یک طرفه تحریم کنم!

با اصرار فراوان نزدیکان  ، دیوار تحریم خرمالو ترک برداشت و من هم درسالهای اخیر به خرمالو یک فرصت تازه دادم ! 

خرمالو هم از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد و چنان مزه ای را تجربه کردم که مجبور شدم خرمالو را از لیست سیاه بیرحمانه ی خویش بیرون آورم !

بطوریکه هر گاه ببینمش با لذت و حس خوشمزگی اش بسراغش روم 


یک تجربه ی غلط  باعث شد که چندین سال  ازبهترین سالهای عمرم را از  همه خرمالو ها متنفر باشم .

 اولین تجربه ها ، شالوده ی ما را می سازند . 

چه بسیارند باور ها ، 

هنجار ها و اعتقاداتی که به خاطر تجربه طعم "گس" آن ها در همه دوران  ، هنوز منفور ما هستند...

لازم است خرمالوی گذشته هایت را بار دیگر در این سن و سال بازهم بچشی .......


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
rooholla jafary

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی