من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

چه خوش است
راز گفتن
به حریف نکته سنجی

که سخن
نگفته باشی
به سخن رسیده باشد...

من دلم برف میخاهد .....

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ


من در آرزوی برفم...

آرزومنده  روزهای برفی ..

دلخاسته ی هوایی از برف ....

بخاطر سپیدی و پاک بودنش..

بخاطر سرد و نرم بودنش ...

من عاشق هدیه های بی منت و بی هدفش هستم 

دانه های ریز و ظریف از جنس دل ...

ببارد و ببارد...

ﺁﻧﻘﺪﺭﻛﻪ ﺑﺸﻮﺩ ﺁﺩﻡ ﺳﺎﺧﺖ 

ﻓﻘﻂ ﺁﺩﻡ !

ﺣﺘﯽ ﺑﺮﻓﯽ ﻭﺳﺮﺩ !

آدمهایی از جنس نرم برف که بمانند پای استقامت روزهای یخی...

آنقدر که سخت و سنگ  شوند 

یخ بزنند...


ولی کماکان آدم بمانند ...


کاش جنس منهم از برف بود.. 

جنس تو...

جنس همه ی آدمها....      

خدای خوبم ....... ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﺎﺧﺘﯽ ﻋﻬﺪ ﺷﮑﻨﻨﺪ !


ﺍﻣﺎ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺑﺮﻓﯽ ﻋﻤﺮﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﺷﮑﺴﺘﻦ ﻋﻬﺪ ﻭﭘﯿﻤﺎﻥ ﻧﻤﯿﺮﺳﺪ !


من دلم برف میخاهد ....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
rooholla jafary

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی