من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

چه خوش است
راز گفتن
به حریف نکته سنجی

که سخن
نگفته باشی
به سخن رسیده باشد...

من فقط به تماشا نشسته ام....

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ق.ظ

‌ ‌ ‌ 💠من فقط به تماشا نشسته ام...

 یڪ سال گذشت از زمانیکه دعا کردم امسال سال ظهورت باشد...😔

و اخرین روز های سال است و تو.... 


 من برای اومدنت چه کرده ام؟؟!!

 چقدر منتظرت بودم...؟؟😔


📌مگر شیخ صدوق و علامه حلی و شیخ مفید در زمان ظهورت هستند؟ مهم این است انها منتظر ظهورت بودند...

مهم این است که انها زمینه ساز ظهورت بودند و من فکر میکنم که کجای این میدان عشق ایستاده ام.....


🌿وقتی که امام صادق خطابت می کند...

وقتی  که از غیبت شما شکایت کرده و می فرماید: 

دوری ات زمین را بر من تنگ کرده و خواب را از چشمان من ربوده است...


راستی چند وقت است که خواییده ام...

خوابی که سنگینی اش از یادم برده در بیت الله باید حرمت حریم حرم را پاس داشت....!

و همچنان دورم از تو... 


دور دور....فقط بعضی وقتا  دلتنگت می شوم که زودگذر است... 

و همچنان خوابم.... خواب خــــــــــواب.....


فقط بعضی وقتا چشمام باز میشه و دوباره سنگینی گناه و غفلت اونا را می بنده...


اما خودتون می دونید که چقدر محتاج بودنت هستم؟؟؟😥 محتاج نفس های قدسی ات... محتاج نگاهی که فقط از سوی آن بوی ملکوت بلند است....


🙏من برای سال بعد فقط ذره ای از حضورت را میخواهم...


💠اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَــــــــرَج💠

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
rooholla jafary

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی