من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

من اگر شاعر شدم تقصیر بانو بوده است...

و شایـد سالــــها بعـد خــــدا به جبــران تمام دردها و ســــکوتهایم پاداشــــی دهد... پاداشــی بنــام تــــــو!

چه خوش است
راز گفتن
به حریف نکته سنجی

که سخن
نگفته باشی
به سخن رسیده باشد...

گفتم ای دل، نروی!

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۵ ب.ظ


گفتم ای دل، نروی؟

       خار شوی، زار شوی

                بر سرِ آن دار شوی

                    بی بَر و بی بار شوی


نکند دام نهد؟

   خام شوی، رام شوی؟

               نپَری جلد شوی،

                      بی پر و بی بال شوی؟


نکند جام دهد؟

     کام دهد، ازلب خود وام دهد؟

           در برت ساز زند، رقص کند،

                    کافر و بی عار شوی؟


نکند مست شوی

    فارغ از این هست شوی؟

        بعد آن کور شوی،

              کر شوی، شاعر و بیمار شوی؟


نکُنَد دل نکَنی،

           دل بکَنَد،

              بهرِ تو دِل دِل نَکُنَد؟

                    برود در بر یار دگری

                         صبح که بیدار شوی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲
rooholla jafary

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی